A Saab múlt év nyarán mutatta be a márka történetének első szabadidő-autóját, amelyből az idei, Sema tuningkiállításon, már a második különlegesen felszerelt modellt csodálhatták meg a látogatók.

Ezúttal a formáért, műszaki tartalomért a Los Angeles-i székhelyű, autók egyedi átalakításával foglalkozó cég, a DUB a felelős. Hogy miben is különbözik ez egy széria Saab-tól? Íme a lista:

A műtét leghangsúlyosabb eleme a 24 colos, egyedi, turbinalapátokra hasonlító felni, amire a Pirelli 225/30-as méretű abroncsai kerültek. Kívülről még a színezett hátsó fénytestek és az üvegek terén tér el a széria modelltől a bemutatott járgány, valamint a hűtőmaszkra került fémrács teszi még vagányabbá a svéd autót.

A módosított felfüggesztésnek köszönhetően hét és fél centivel lett alacsonyabb az autó, és speciális kipufogórendszer is szerepel a csomagban.

Bőr és szarvasbőr kárpitozás várja az utasokat a kocsiban. Belsejét nagyvonalúan látták el szórakoztatóelektronikai berendezésekkel, így két erősítő, felhajtható 15 colos monitor került bele, a megfelelően gyomorkavaró mélyhangokért pedig két darab, 30 centiméter átmérőjű mélynyomó dolgozik meg.

Szerényebb méretű, 7 colos monitorból azonban jutott minden utasnak, ebből négy darabot építettek a kocsiba, amelyet a műszerfalba integrált DVD/TV fejegység szolgál ki.

Hogy a korábban debütált, mindössze 500 darabban limitált Altitude Edition-höz hasonlóan piacra dobják-e ezt a sorozatot is, azt minden bizonnyal a bemutató sikerétől teszik függővé a Saab szakemberei.