Ő nem tudott Schumi lenni
Ő nem tudott Schumi lenni
Fotó megosztása:
Az aranykor
Az aranykor
Fotó megosztása:
DC és Häkkinen 6 évig versenyzett együtt
DC és Häkkinen 6 évig versenyzett együtt
Fotó megosztása:
A kedvence Häkkinen volt
A kedvence Häkkinen volt
Fotó megosztása:
1998, Imola - győzelem
1998, Imola - győzelem
Fotó megosztása:
Jegyesével, Karennel
Jegyesével, Karennel
Fotó megosztása:
Idén is összejött a dobogó
Idén is összejött a dobogó
Fotó megosztása:
A Red Bull első dobogója
A Red Bull első dobogója
Fotó megosztása:
15 évre tekint vissza
15 évre tekint vissza
Fotó megosztása:
Jövőre tanácsadó lesz
Jövőre tanácsadó lesz
Fotó megosztása:
2003 - az utolsó futamgyőzelem
2003 - az utolsó futamgyőzelem
Fotó megosztása:
1995 - az első teljes szezon előtt
1995 - az első teljes szezon előtt
Fotó megosztása:
1995, Estoril - az első diadal
1995, Estoril - az első diadal
Fotó megosztása:
A tesztpilótát előléptetik
A tesztpilótát előléptetik
Fotó megosztása:
DC és Stallone
DC és Stallone
Fotó megosztása:
Bajnok is lehetett volna a Williamsnél
Bajnok is lehetett volna a Williamsnél
Fotó megosztása:
Csata Schumacherrel az ezredfordulón
Csata Schumacherrel az ezredfordulón
Fotó megosztása:
Sok-sok kép a galériában!
Sok-sok kép a galériában!
Fotó megosztása:
1994, Magyar Nagydíj
1994, Magyar Nagydíj
Fotó megosztása:
Az ezüst nyílban
Az ezüst nyílban
Fotó megosztása:
Ron Dennisszel
Ron Dennisszel
Fotó megosztása:
15 év után befejezi
15 év után befejezi
Fotó megosztása:
A búcsú
A búcsú
Fotó megosztása:
Itt a vége
Itt a vége
Fotó megosztása:
Elragadhatják az érzelmek
Elragadhatják az érzelmek
Fotó megosztása:
Rosszul ért véget
Rosszul ért véget
Fotó megosztása:
Megszületett a trónörökös
Megszületett a trónörökös
Fotó megosztása:
Van mit a tejbe aprítani
Van mit a tejbe aprítani
Fotó megosztása:
A skót versenyző a jelenlegi mezőny legidősebb tagja, de nem csak ebben tűnik ki kollégái közül. 14 éves F1-es karrierje során eredményeivel a legnagyobbak közé emelkedett, annak ellenére, hogy a világbajnoki címet sosem sikerült megszereznie. Michael Schumacher, Alain Prost és Ayrton Senna után ő szerezte a legtöbb pontot, és állt legtöbbször dobogóra a versenyzők közül, de rajtjai számában is az első ötbe tartozik.
A szokásos alsóbb versenyosztálybeli szereplések után Coulthard 1993-ban lett a világbajnok Williams csapat tesztpilótája, majd 1994-ben, Ayrton Senna halála után kapott versenyzési lehetőséget. 1996-ban a McLarenhez szeződött, ahol egészen 2004-ig versenyzett, kiérdemelve ezzel a minden idők leghűsgesebb pilótája címet. Az ezredforduló környéki években többször is küzdelemben volt a bajnoki címért, de előbb Mika Häkkinen, majd Schumacher évei következtek.
A mclarenes időszak végén egyre gyengébb eredmények után Coulthard 2005-ben szinte másodvirágzásba kezdett a szabadabb légkörű Red Bullnál, rendszeres pontszerző volt, 2006-ban pedig a Monacói Nagydíjon – amit korábban kétszer is megnyert – megszerezte a csapat első dobogós helyezését is. 37 éves kora ellenére még egyáltalán nem akarja abbahagyni a versenyzést, ha tudja, idén újra bizonyíthatja, hogy még nem öreg a Forma-1-hez.