

1/65
Fotó megosztása:

2/65
Fotó megosztása:

3/65
Fotó megosztása:

5/65
Fotó megosztása:

6/65
Fotó megosztása:

7/65
Fotó megosztása:

9/65
Fotó megosztása:

10/65
Fotó megosztása:

11/65
Fotó megosztása:

13/65
Fotó megosztása:

14/65
Fotó megosztása:

15/65
Fotó megosztása:

17/65
Fotó megosztása:

18/65
Fotó megosztása:

19/65
Fotó megosztása:

21/65
Fotó megosztása:

22/65
Fotó megosztása:

23/65
Fotó megosztása:

25/65
Fotó megosztása:

26/65
Fotó megosztása:

27/65
Fotó megosztása:

29/65
Fotó megosztása:

30/65
Fotó megosztása:

31/65
Fotó megosztása:

33/65
Fotó megosztása:

34/65
Fotó megosztása:

35/65
Fotó megosztása:

37/65
Fotó megosztása:

38/65
Fotó megosztása:

39/65
Fotó megosztása:

41/65
Fotó megosztása:

42/65
Fotó megosztása:

43/65
Fotó megosztása:

45/65
Fotó megosztása:

46/65
Fotó megosztása:

47/65
Fotó megosztása:

49/65
Fotó megosztása:

50/65
Fotó megosztása:

51/65
Fotó megosztása:

53/65
Fotó megosztása:

54/65
Fotó megosztása:

55/65
Fotó megosztása:

57/65
Fotó megosztása:

58/65
Fotó megosztása:

59/65
Fotó megosztása:

61/65
Fotó megosztása:

62/65
Fotó megosztása:

63/65
Fotó megosztása:

65/65
Fotó megosztása:

















































Fotó megosztása:

A bejelentés egyben azt is jelenti, hogy a Red Bull az idén nem ismétli meg a tavalyi akcióját, amikor fekete-fehér álcafestéssel körözött a teszteken.
Noha a motorszállító neve Tag Heuer lesz, az erőforrások továbbra is a Renault-tól érkeznek, ami nem könnyíti meg a Red Bull számára az idénykezdetet.
„Valószínűleg nagy kihívásokat tartogat majd számunkra 2016 első negyede” – mondta Christian Horner csapatfőnök. „Utána javulhat a helyzet, erre kell törekednünk.”
„Az emberek hisznek a jövőben. Igen, leestünk a csúcsról, de visszakerülünk oda – ez csak idő kérdése.”