

1/29
Fotó megosztása:

2/29
Fotó megosztása:

3/29
Fotó megosztása:

5/29
Fotó megosztása:

6/29
Fotó megosztása:

7/29
Fotó megosztása:

9/29
Fotó megosztása:

10/29
Fotó megosztása:

11/29
Fotó megosztása:

13/29
Fotó megosztása:

14/29
Fotó megosztása:

15/29
Fotó megosztása:

17/29
Fotó megosztása:

18/29
Fotó megosztása:

19/29
Fotó megosztása:

21/29
Fotó megosztása:

22/29
Fotó megosztása:

23/29
Fotó megosztása:

25/29
Fotó megosztása:

26/29
Fotó megosztása:

27/29
Fotó megosztása:

29/29
Fotó megosztása:






















Fotó megosztása:

2003-ban a BAR Honda teszt- és tartalékpilótája volt, 2004-től 2005-ig pedig versenyzőként dolgozott a csapatnál, ahol pontszerzéseivel, és egy dobogós helyezésével az eddigi legeredményesebb japán F1-es lett.
Miután 2005 végén távoznia kellett a BAR-tól, a Honda – hatalmas hazai népszerűsége miatt – tulajdonképpen az ő további versenyeztetésére hozta létre a Super Aguri csapatot, ahol 2007-ben kétszer is pontot tudott szerezni.