Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
2003-ban a BAR Honda teszt- és tartalékpilótája volt, 2004-től 2005-ig pedig versenyzőként dolgozott a csapatnál, ahol pontszerzéseivel, és egy dobogós helyezésével az eddigi legeredményesebb japán F1-es lett.
Miután 2005 végén távoznia kellett a BAR-tól, a Honda – hatalmas hazai népszerűsége miatt – tulajdonképpen az ő további versenyeztetésére hozta létre a Super Aguri csapatot, ahol 2007-ben kétszer is pontot tudott szerezni.