Az egyik legfontosabb változtatás a start-stop rendszer megjelenése, mely az első kerék meghajtású 100 és 125 lóerős, hatsebességes kézi váltós, 2,3 literes dízeleknél lesz elérhető. 

A gyártó tájékoztatása szerint az új fejlesztésnek köszönhetően a jármű fogyasztása legalább 8 százalékkal csökken, ennek köszönhetően 6,7 liter/100 km érték lehet, ami első ránézésre karcsúnak tűnik. További változtatás, hogy a hátsókerék hajtású, duplakerekes tengellyel szerelt alvázas modell az eddigi 3 tonna helyett ezentúl 3,5 tonna vontatására alkalmas.

Ugyancsak változás, hogy a Movano ezentúl légrugózással is kérhető. Az extra előnye, hogy kezelése egy gombnyomással megoldható a dobozos és alvázas kivitelnél egyaránt. A műszaki fejlesztések mellett egy karosszériaváltozattal is bővül a kínálat, eddig ugyanis a félig üvegezett variáns hiányzott a modellkínálatból.

Az euro-raklapot is elnyelő típus felszereltségében ugyanakkor továbbra is megtalálható az ABS vészfék-rásegítő, a vezetőoldali légzsák, az elektronikus indításgátló és a távirányítású központi ajtózár.

Forrás: Worldcarfans.com