Hálózatról tölthető, benzin-elektromos hibrid hajtásláncokat vezet be a 3008, valamint a vadonatúj 508 / 508 SW szériákban a Peugeot.
A rendszer lelke a 300 voltos lítium-ion akkumulátorcsomag, amely az első-, illetve összkerékhajtásról gondoskodó villanymotort / -motorokat táplálja. Az akku kapacitása hajtásképlettől függően 11,8-13,2 kWh, ami minden esetben 48 kilométeres maximális elektromos hatótávolságot jelent.
A rendszer lelke a 300 voltos lítium-ion akkumulátorcsomag, amely az első-, illetve összkerékhajtásról gondoskodó villanymotort / -motorokat táplálja. Az akku kapacitása hajtásképlettől függően 11,8-13,2 kWh, ami minden esetben 48 kilométeres maximális elektromos hatótávolságot jelent.
Fotó megosztása:
A plug-in hibrid modellek természetesen extra információs és kezelőfelületeket kapnak a Peugeot i-Cockpit érintőképernyős rendszerében.
A plug-in hibrid modellek természetesen extra információs és kezelőfelületeket kapnak a Peugeot i-Cockpit érintőképernyős rendszerében.
Fotó megosztása:
A regeneratív fékrendszeren kívül külön funkció gondoskodik a töltés fenntartásáról, hogy például a városba beérve maximális töltöttséggel álljon rendelkezésre az akkumulátor.
A töltés 6,6 kW-os, 32 amperes fali töltőről nem egészen két órát vesz igénybe a bal hátsó keréknél elhelyezett csatlakozón keresztül.
A plug-in hibrid modellek természetesen extra információs és kezelőfelületeket kapnak a Peugeot i-Cockpit érintőképernyős rendszerében.
Az 508-as széria (szedán és kombi) elsőkerék-hajtású hajtáslánca a 180 lóerős benzinmotort társítja egy 110 lóerős villanymotorral, a rendszerteljesítmény 225 LE, az átlagos CO2-kibocsátás 49 g/km. A villanymotort a nyolcfokozatú automata váltóval építik egybe.
A 3008-as összkerekes Hybrid4 rendszert kap. Ebben a benzinmotor teljesítményét 200 lóerőre emelik, valamint beépítenek még egy 110 lóerős villanymotort a hátsó tengelyre. A rendszerteljesítmény 300 LE, álló helyzetből 6,5 mp alatt gyorsul 100 km/órára az autó.
A forgalmazás a fenti paraméterek szerint jövő ősszel veszi kezdetét, majd néhány hónappal késleltetve a 3008 is megkapja az 508 gyengébb, elsőkerekes hajtásláncát.