Több mint harminc éve jelent meg a BMW máig egyik legsikeresebb sportmodellje, az M3-as. Az első generációból nem sok példány készült, ezért mára mind komoly összeget ér. A különféle változatok közül a legértékesebb talán a kései Sport Evolution. Ahogyan az a képen látható, a fekete autót piros díszcsíkokkal dobták fel, állítható hátsó szárnyat kapott, a gazdagon felszerelt beltérben piros övek találhatóak. Az egészet pedig antracitszínű BBS felniken tálalják.

Charlie Whiting vette újonnan ezt az M3-as BMW-t 1

1989-től csupán egy éven át készült a Sport Evolution, melyből hatszáz példány készült és a konkrét példányt a Forma-1 versenyigazgatója, Charlie Whiting vásárolta újonnan. A kulcsokat 1991 áprilisában vette kezébe először és leggyakrabban Angliában használta a balkormányos sportkupét. Ő 1996-ban vált meg az autótól, mely aztán további két tulajdonoson ment keresztül és vezetni mindannyian imádták. Talán ezért lehet, hogy az eltelt idő alatt 247 845 kilométer szaladt bele, mely szokatlanul nagy futásteljesítmény egy ilyen autótól.

Charlie Whiting vette újonnan ezt az M3-as BMW-t 21

A BMW M3 Sport Evolution motorja 2,5 literes, S14 kódjelű, négyhengeres szívó benzines. 235 lovas teljesítményét 7000-es fordulaton adja le, nyomatéka 240 Nm 4750-től. Álló helyzetből 100-as tempóra nagyjából 6 másodperc alatt gyorsul, amihez szükség van arra is, hogy a vezető ügyesen kezelje a Getrag sportváltóját, melyen balra lent található az első fokozat. Végsebessége 248 km/óra. Az autóért 32,5 millió forintnak megfelelő összeget kérnek.

Charlie Whiting vette újonnan ezt az M3-as BMW-t 22