Ötven évvel ezelőtt készült el az első Chevrolet COPO Camaro, a márka gyári dragster versenyautója. A jubileum előtt tisztelegve, az új kor szokásainak megfelelően most egy eCOPO tanulmánnyal, azaz egy elektromos versenyautóval jelentkezett a Chevrolet.
A villanymotoros gyorsulás specialistáival, a Hancock and Lane Racing istállóval közösen kifejlesztett tanulmány a Chevrolet Bolt villanyautó akkumulátoránál több mint kétszer nagyobb, 800 voltos feszültségen üzemel. A villanymotor két darab, egyenként 407 Nm nyomatékú BorgWarner egységből áll össze, mögé egy hagyományos automata versenyváltót kapcsoltak; a merev hátsó híd megegyezik a benzinmotoros COPO Camaro versenyautókéval.
A négy darab 200 voltos akkumodult a tömegelosztást szem előtt tartva helyezték el: kettő a hátsó ülések helyén, egy a pótkerék üregében, egy pedig közvetlenül a hátsó tengely fölött található. Ezeket teljesen elszigetelték az utastértől, valamint a bukókeretet úgy alakították át, hogy az elektromos elemeknek is kellő mechanikus védelmet biztosítson.
A Chevrolet előzetes becslései szerint az autó 10 másodpercnél gyorsabban futja majd a negyed mérföldet; ez durván egy másodperccel lassabb a benzinmotoros COPO Camarónál.