A Giulia 2,9 V6 biturbo benzinmotorja 510 lóerőt (6500/perc) és 600 Nm forgatónyomatékot (2500-5000/perc) tud
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
9,8 l/100km átlagfogyasztás
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Q4 összkerékhajtás valós időben szabályozza a nyomatékelosztást
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Kategóriaelső fajlagos teljesítmény (176 LE/liter) és tömeg/teljesítmény arány (3,6 kg/LE)
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
470 x 216 x 168 cm, 1830 kg
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Elektromechanikus IBS Integrált fékrendszer, opciós karbon kerámia féktárcsák (mínusz 17 kg)
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Alapfelszerelés az egy tömbből megmunkált alumínium váltófül a kormányoszlopon
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Új generációs multimédiás kezelőfelület forgótárcsával
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Szénszálas kardántengely, alumínium motor, lengőkarok, kerékívek, fékek, ajtók, motorházfedél és csomagtérfedél
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Alfa CDC futóműszabályozás és Alfa ATV nyomatékvektor-szabályozás
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Alfa DNA Pro üzemmódválasztó versenyüzemmóddal
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Q4 rendszer akár a nyomaték 50 százalékát átviheti az első tengelyre
Fotó megosztása:
AlfaLink futómű (elöl kettős keresztlengőkar, hátul 4,5 lengőkar), aktív felfüggesztés, a kategória legközvetlenebb (12,1:1) kormányműve
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
7 perc 51,7 másiodperces idejével a Stelvio Quadrifoglio a leggyorsabb szabadidőjámű a Nürburgringen
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Szénszálas műszerfal- és középkonzol-borítás, kilincsek és kormánykerék
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az egyedi hangolású, nyolcfokozatú váltó 150 ezredmásodperc alatt kapcsol (versenyüzemmódban)
Fotó megosztása:
Alaphelyzetben a nyomaték 100 százaléka a hátsó tengelyen át jut az aszfaltra
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fekete bőr/Alcantara sportülések piros, fehér, zöld vagy sötétszürke öltésekkel. Sötét oszlop- és tetőkárpit.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Alfa Connect 3D NAV 8,8 colos infotainment rendszer Apple CarPlay és Android Auto integrációval
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
3,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, a végsebesség 283 km/óra
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
a videó a hirdetés után indul
a videó a hirdetés után indul