Bár a mai trendek nem kedveznek a földszintes autóknak, azért néha jól esik elképzelni egy-egy legendás típus visszatérését a rengeteg szabadidő-autó ellensúlyozására. Az Opel Rekord név az Olympia után bukkant fel még az 1950-es évek elején és több generáció után 1986-ban ért véget a karrierje. Ezt követően az Omega váltotta a Rekordot, melynek utolsó generációjából több mint 1,4 millió darab készült. Ma már az Opel a francia PSA-csoporthoz tartozik, így végképp kevés az esély arra, hogy egy Insigniánál nagyobb limuzin készüljön a németeknél. Luis Carlos Moreno azonban elképzelte, hogy milyen lenne, ha csoda történne.
Semmi retró, csupán a nevet tartotta meg a Rekordtól, az általa felvázolt formaterv nagyon mai és tökéletesen illeszkedik a márka mai formanyelvébe. A lámpák alakja, a nappali menetfény és a vonalak alapján könnyű elképzelni, hogy akár gyári vázlatok is lehetnének. Moreno olyan sportos, négyajtós modellnek képzelte el az új Opel Rekordot, mint a CLS Mercedes. Az autó hátulján vékony lámpa hangsúlyozza a szélességet, a középre írt típusnév pedig az eleganciát, de nem maradt el a divatos, eltérő színű tető sem.