A vevők elvárásai országonként, kontinensenként erősen eltérnek, így lehet, hogy ami Európában eladhatatlan lenne, az Dél-Afrikában még megfér a piacon, akár félelmetesen gyatra törésteszt-eredménnyel is.
Ennek ékes példája a Nissan Navara olcsó változata, az NP300 Hardbody, amelyet kifejezetten az afrikai viszonyokra alakítottak a japánok. Úgy tűnik, a biztonság sokadlagos szempont volt a fejlesztésnél, mert ez a kemény testű gép úgy törik, mint a múlt elrettentő példái.
Megrogyik az A-oszlop, sokat nem ér a légzsák, amikor az egész kormányoszlop a sofőr arcába tolul, ez gyakorlatilag halálos ütközés, nem csoda, hogy nulla csillagot kapott a technika.
Az értékelés visszásságát mutatja, hogy bár ez egy lemezből készült koporsó, összesítésben mégis ugyanúgy nulla csillagos, mint a Fiat Punto, ami a modern, aktív baleset-megelőző rendszerek hiányával bukott ennyit, holott a karosszéria merevsége még mindig megállja a helyét.