A madridi 'Hungexpo' két pavilonjában rendezték meg a Games Week-et, ahol a GT bajnokság is helyet kapott. Az egyik pavilon teljes egészében a Sony főhadiszállása volt. A másikban zsúfolódott össze a többi platform (PC, XBOX, Nintendo...stb.)
A madridi 'Hungexpo' két pavilonjában rendezték meg a Games Week-et, ahol a GT bajnokság is helyet kapott. Az egyik pavilon teljes egészében a Sony főhadiszállása volt. A másikban zsúfolódott össze a többi platform (PC, XBOX, Nintendo...stb.)
Fotó megosztása:
A FIA GT Championships arénája. A játékosok, bocsánat, a versenyzők mindegyike külön cockpitben ül, kormánnyal, pedálokkal és monitorral. A nagy központi kijelzőn a nézők követhették nyomon a futamokat úgy, mintha csak a tévében néznénk például a Forma-1-et. Kommentátorok és versenybírók is helyet kaptak az eseményen, az egész egy profi gépezet.
A FIA GT Championships arénája. A játékosok, bocsánat, a versenyzők mindegyike külön cockpitben ül, kormánnyal, pedálokkal és monitorral. A nagy központi kijelzőn a nézők követhették nyomon a futamokat úgy, mintha csak a tévében néznénk például a Forma-1-et. Kommentátorok és versenybírók is helyet kaptak az eseményen, az egész egy profi gépezet.
Fotó megosztása:
A Sony pavilonjának közepén a kontroller jól ismert szimbólumai, embernagyságú méretben.
A Sony pavilonjának közepén a kontroller jól ismert szimbólumai, embernagyságú méretben.
Fotó megosztása:
A GT aréna díszletét színesített a Mercedes AMG Vision GT tuningolt változata is, amely a játékban szereplő autó kivetülése. Az 5,5 literes AMG V8-as motor teljesítményét 591 lóerőre növelték (a valóságban, illetve az eredeti AMG Vision GT fedélzetén ez a motor 'csupán' 585 lóerős), a hétfokozatú duplakuplungos sebességváltó helyett szekvenciális versenyváltót kapcsoltak mögé. Az autó tömegét 1,3 tonnára faragták le (1385 kg-ról), a hasmagasság és vele a tömegközéppont pedig tovább csökkent.
A GT aréna díszletét színesített a Mercedes AMG Vision GT tuningolt változata is, amely a játékban szereplő autó kivetülése. Az 5,5 literes AMG V8-as motor teljesítményét 591 lóerőre növelték (a valóságban, illetve az eredeti AMG Vision GT fedélzetén ez a motor 'csupán' 585 lóerős), a hétfokozatú duplakuplungos sebességváltó helyett szekvenciális versenyváltót kapcsoltak mögé. Az autó tömegét 1,3 tonnára faragták le (1385 kg-ról), a hasmagasság és vele a tömegközéppont pedig tovább csökkent.
Fotó megosztása:
A GT Sportba nemrég bekerült a BMW M6 GT3 is, amelyben 4,4 literes V8-as motor duruzsol.
A GT Sportba nemrég bekerült a BMW M6 GT3 is, amelyben 4,4 literes V8-as motor duruzsol.
Fotó megosztása:
De helyet kapott még a játékban a Lamborghini Huracán is. Ezeket az újdonságokat valódi autókkal prezentálták a verseny helyszínének bejáratánál.
De helyet kapott még a játékban a Lamborghini Huracán is. Ezeket az újdonságokat valódi autókkal prezentálták a verseny helyszínének bejáratánál.
Fotó megosztása:
Hamilton Forma-1-es Mercedesét is elhozták.
Hamilton Forma-1-es Mercedesét is elhozták.
Fotó megosztása:
Az európai döntőben 30-an csaptak össze.
Az európai döntőben 30-an csaptak össze.
Fotó megosztása:
Íme a három magyar versenyző, balról-jobbra: Tápai Ádám, Blazsán Patrik és Báder Benjámin.
Íme a három magyar versenyző, balról-jobbra: Tápai Ádám, Blazsán Patrik és Báder Benjámin.
Fotó megosztása:
Névre szóló kulacs és törölköző, a futamok közötti frissítés érdekében.
Névre szóló kulacs és törölköző, a futamok közötti frissítés érdekében.
Fotó megosztása:
A 'pilótafülkében' található kormány és pedálszett egy Thrustmaster T-GT, amely durván 230 ezer forint környékén mozog, szóval nem egy olcsó darab.
A 'pilótafülkében' található kormány és pedálszett egy Thrustmaster T-GT, amely durván 230 ezer forint környékén mozog, szóval nem egy olcsó darab.
Fotó megosztása:
Mi újságírók is kipróbálhattuk a kormányt játék közben, és érzésre nekem elég gyengének tűnt a force feedback és anyagminőségben is elmarad az általam használt Logitech G27-es kormánytól, amely töredékébe kerül ennek a szettnek.
Mi újságírók is kipróbálhattuk a kormányt játék közben, és érzésre nekem elég gyengének tűnt a force feedback és anyagminőségben is elmarad az általam használt Logitech G27-es kormánytól, amely töredékébe kerül ennek a szettnek.
Fotó megosztása:
FIA és GT logóval ellátott fülhallgató a versenyzőknek
FIA és GT logóval ellátott fülhallgató a versenyzőknek
Fotó megosztása:
A versenybírók folyamatosan figyelték az eseményeket, és ha szabálytalanságot láttak, akkor közbeléptek. Érdekes, hogy a kisebb lökdösődések beleférnek a versenybe, nem jár értük szankció, holott nem egyszer volt olyan, hogy azért esett vissza a top 3-ból egy versenyző, mert a másik kilökte a pályáról.
A versenybírók folyamatosan figyelték az eseményeket, és ha szabálytalanságot láttak, akkor közbeléptek. Érdekes, hogy a kisebb lökdösődések beleférnek a versenybe, nem jár értük szankció, holott nem egyszer volt olyan, hogy azért esett vissza a top 3-ból egy versenyző, mert a másik kilökte a pályáról.
Fotó megosztása:
A profi kommentátorok gondoskodtak róla, hogy még jobb legyen a hangulat.
A profi kommentátorok gondoskodtak róla, hogy még jobb legyen a hangulat.
Fotó megosztása:
A harmincból ők tízen jutottak a végső döntőbe, köztük Blazsán Patrik is.
A harmincból ők tízen jutottak a végső döntőbe, köztük Blazsán Patrik is.
Fotó megosztása:
A középen magyarázó japán úriember Jamaucsi Kazunori, a GT sorozat atyja, aki simán megtehetné, hogy a háttérből csendesen figyeli az eseményeket, de nem, mindenhol ott volt és instruálta a versenyzőket. Itt épp egy szimpla fotóhoz állítja be őket.
A középen magyarázó japán úriember Jamaucsi Kazunori, a GT sorozat atyja, aki simán megtehetné, hogy a háttérből csendesen figyeli az eseményeket, de nem, mindenhol ott volt és instruálta a versenyzőket. Itt épp egy szimpla fotóhoz állítja be őket.
Fotó megosztása:
Kazunori san egyébként a valóságban is sokat versenyez. Kedvenc pályája a Nürburgring, ahol már egy egészen komoly baleset is volt. Privát garázsában pedig olyan autók állnak jelenleg, mint a Nissan GT-R és Porsche GT3 RS.
Kazunori san egyébként a valóságban is sokat versenyez. Kedvenc pályája a Nürburgring, ahol már egy egészen komoly baleset is volt. Privát garázsában pedig olyan autók állnak jelenleg, mint a Nissan GT-R és Porsche GT3 RS.
Fotó megosztása:
Azzal, hogy Patrik bekerült a legjobb tíz közé, a novemberi világbajnoki döntőn ő is ott lehet, hogy a 10 legjobb ázsiai, óceániai és amerikai versenyzővel nézzen szembe. A vb döntőt Monacóban rendezik meg.
Azzal, hogy Patrik bekerült a legjobb tíz közé, a novemberi világbajnoki döntőn ő is ott lehet, hogy a 10 legjobb ázsiai, óceániai és amerikai versenyzővel nézzen szembe. A vb döntőt Monacóban rendezik meg.
Fotó megosztása:
Sajnos Patrik lecsúszott az eb dobogójáról (6. helyen végzett összesítésben), a győztes az egyik német srác lett, aki a trófea mellett egy igen négyértékű TAG Heuer órával is gazdagabb lett. Gratulálunk neki, Patrikért pedig szorítunk a monacói döntőn.
Sajnos Patrik lecsúszott az eb dobogójáról (6. helyen végzett összesítésben), a győztes az egyik német srác lett, aki a trófea mellett egy igen négyértékű TAG Heuer órával is gazdagabb lett. Gratulálunk neki, Patrikért pedig szorítunk a monacói döntőn.
Fotó megosztása: