Ma már egy BMW M5 képes ekkora teljesítményre. Sőt! 600 lóereje és 750 Nm nyomatéka hozza a legendás olasz számait. Ha pedig a BMW ezt tudja, akkor  tudja az Audi is, a Mercedes, és még sorolhatnám a 40 milliós szupersport-szedánokat. Teljesítményben tehát ott vannak, ahol egykor az igen ritka, egzotikus szupersportkocsik voltak.

Valami mégis hiányzik ezekből az autókból, és ez az őszinte motorhang. Mély brummogás, babgulyástól kirobbanó fingot idéző recsegés, durrogás van, de az üvöltés, fütyülés, veszett ugatás már elveszett az Euro 12.3/B, hangszigetelés mindenek felett és hangos autók ellen hozott rendelkezések háromszögében.

Ezért vesszük elő mindig örök kedvencünket, a turbóval is istentelenül zenélő Ferrari  F40 LM-et, ami jól szól:

Ha ki van kötözve:

Ha versenypályán hajtják (jó ég ezt hanyadszor osztom már meg, de sosem lehet megunni):

Amikor elrajtol:

Amikor hidegen indul: