Minden pilótának 21 lehetősége volt bizonyítani csapattársa ellen az időmérőkön, és mondhatni, hogy ez az egyik legjobb összehasonlítási adat, ha csak a puszta tempót vizsgáljuk, annak ellenére, hogy az időmérős taktikázások (például motorbüntetés esetén, vagy a Q3 elkerülése végett) ezt a mutatót is befolyásolhatják.

A nagycsapatok eléggé hasonló képet mutatnak, a Mercedesnél, a Ferrarinál és a Red Bullnál is hasonlóan domináns arányban verte a pontversenyben előrébb álló pilóta a csapattársat.

A középmezőnyben is egyértelműen eldőlt, hogy ki a csapatokon belül a jobb egy körön, habár itt kissé szorosabb volt a mezőny. Ez alól kivétel a McLaren, ahol Fernando Alonso aratott az egész szezon során, 21-0-ra verve csapattársát, Stoffel Vandoorne-t. A belga utoljára a 2017-es Maláj Nagydíj időmérőjén tudta megverni Alonsót.

A mezőny végében a Ferrari és a Red Bull jövő évi pilótái, Charles Leclerc és Pierre Gasly is magabiztosan verte csapattársát az időmérőkön. A legszorosabb csata a mezőny végén volt, a Williamsnél Szergej Szirotkin 12-8 arányban győzte le Lance Strollt.

Az összes csapat eredménye:

Mercedes
Lewis Hamilton 15 – 6 Valtteri Bottas
Ferrari
Sebastian Vettel 17 – 4 Kimi Raikkonen
Red Bull Racing
Max Verstappen 15 – 5 Daniel Ricciardo
Renault
Nico Hülkenberg 13 – 8 Carlos Sainz Jr.
Haas F1
Kevin Magnussen 8 – 11 Romain Grosjean
McLaren
Fernando Alonso 21 – 0 Stoffel Vandoorne
Racing Point Force India
Esteban Ocon 16 – 5 Sergio Perez
Sauber
Charles Leclerc 17 – 4 Marcus Ericsson
Toro Rosso
Pierre Gasly 13 – 6 Brendon Hartley
Williams
Szergej Szirotkin 12 – 8 Lance Stroll