A Reddit.com oldalán felbukkanó képek szokatlan formában ábrázolják a legendás Ferrarit. Ezt a darabot nem szörnyű baleset szakította ketté, a drasztikusnak tűnő beavatkozásra tervezett szerviz alkalmával került sor, a kuplungcseréhez ugyanis két részre kell bontani az autót. A V12-es blokk ugyanis teherviselő elem, a karosszéria egyik fontos alkotóeleme, ha szétbontják, az látványos darabolással jár.
Igen, ugyanúgy ketté kell húzni, mint egy mezei MTZ traktort, lám-lám, nem csak a színükben egyeznek meg ezek a legendás gépek.
Maga a folyamat sem különbözik eget verően, inkább a munka költségeinél fedezhetünk fel némi különbséget. Pontos adat nincs, gyors böngészés alapján a Ferrari F50 kuplungszettje 3000 font, plusz a munkadíj 1100-ról indul, tehát durván 1,5 millió forintból megvan a rutinműtét.
Ez MTZ esetén egy rekesz kőbányai Pista báttyának, plusz majd vágáskor visz kóstolót, meg az anyagár, vagyis szerkezet, tárcsa körülbelül 70-80 ezer forint.
Közös vonások még MTZ-Ferrari F50 vonalon:
- Egyikben sincs értelmezhető csomagtér
- Az első és hátsó tengely abroncsai különböznek
- Mindkettő nyers, zabolátlan vad szerkezet, manuális váltóval
- Gyári alapszínük a döglesztő vörös
- Csak a legfelkészültebb vezetők tudják kézben tartani