Nem volt könnyű dolga a Lamborghini Countach-nak, hiszen Ferruccio Lamborghini vállalatának a világ első szupersportkocsiját, a Miurát kellett valamivel pótolnia. A konkurensek pedig sokat fejlődtek, leginkább a Ferrari Daytona tette igazán korossá a Miurát. Jóval modernebb formát kapott az 1971-es Genfi Autószalonon bemutatkozó Countach prototípus, akkor még LP500 néven, melyet a mai napig minden autóbolond ismer. Tervezője a Bertone stúdiónál tevékenykedő Marcello Gandini, aki olyan autókat rajzolt, mint a Citroen BX, az E12-es 5-ös BMW vagy éppen a Lancia Stratos. Nem csoda, hogy Jimmy Nahlous látott benne annyi fantáziát, hogy megalkossa a modern változatát.

Itt a bizonyíték, hogy a Lamborghini klasszikusa nem öregszik 1

A legmeglepőbb azonban, hogy ehhez nem sok részletet kellett átdolgozni az eredeti autón. Valamelyest simábbak lettek a karosszériaelemek, kevesebb az él, de alapvetően megmaradt az eredeti forma. Ez már csak azért is lehetséges, mert nem kizárólag a monitor mögött foglalkoztak a nem is létező autóval, hanem egy eredetit 3D-ben szkenneltek be és az adta a kiindulási alapot. Modernizált felniket és LED-es fényszórókat kapott, hátul a lámpák belsejébe hűtőrács került. Ez már csak azért is jól jön, mert nem éppen hőmenedzsmentjének kiválóságáról volt híres a Countach. Személyes kötődése is van a típushoz Jimmy Nahlousnak, aki azt mondta, hogy apja tulajdonában is volt egy Countach, de sajnos a libanoni polgárháború idején elvesztette, így vezetni nem volt lehetősége.

Itt a bizonyíték, hogy a Lamborghini klasszikusa nem öregszik 23 Itt a bizonyíték, hogy a Lamborghini klasszikusa nem öregszik 24