Sok pletyka kering a Porsche Carrera GT-ről. Ott van például az, hogy eredetileg turbós, hathengeres boxermotor hajtotta volna, aztán később meggondolták maguknak és elővették azt a V10-es motort, amit még a ’90-es évek elején Forma-1-es felhasználásra terveztek, majd elterjedt, hogy egy Le Mans-i prototípus szívét kapja a legbitangabb Porsche szupersportkocsi. Végül 2000-ben, a Párizsi Autószalonon mutatták be a prototípust, melynek szériaváltozatára még három évet kellett várni. Végül 1270 darab készült belőle, melyből csupán 644 jutott az amerikai piacra.

13 évesen szinte még új ez a brutális Porsche 1

Ahogyan az a szélességjelzőkből látható, ez a példány sem európai darab, ám van egy különlegessége. Az eltelt 13 év alatt csupán 178 kilométernyi mérföldet tekertek bele, amivel még jóformán újnak nevezhető az autó. A karosszéria természetesen hibátlan, ahogyan a beltérben sem látható használatnak nyoma. A bőrbe húzott kabinnak kétségkívül a legszebb eleme a középkonzolon trónoló fa váltógomb, mely a 917-es Le Mans-i változatára utalt. Mert a Porsche Carrera GT-t kizárólag hatgangos kézi váltós verzióban gyártották.

13 évesen szinte még új ez a brutális Porsche 25

Motorja 5,7 literes, V10-es szívó benzines 612 lóerővel és 590 Nm nyomatékkal. Kicsivel több mint 3,5 másodperc alatt tudja a 100-as sprintet, a végsebessége 330 km/óra. Eredetileg öt színből állt a választék, de persze a Porsche lehetővé tette a vevők számára egyedi verziók keverését is. Az autóért 456 millió forintnak megfelelő összeget várnak.

13 évesen szinte még új ez a brutális Porsche 26