Valóságos mérnöki csoda a Bugatti Veyron, a világ egyik legerősebb és leggyorsabb autója, melynek gyártása több mint tíz éve kezdődött meg és már az utódja is megérkezett a Chiron személyében. Bár ezeket az autókat javarészt nem használják igazán a tulajdonosok, a karbantartásra így is szükség van. A nagy teljesítményű szupersportkocsik ráadásul nemcsak újonnan drágák, hanem a fenntartási költségek is egészen döbbenetesek.
A nyilvánosságra került dokumentumok megmutatják, hogy az egyes alkatrészek mennyibe kerülnek. Vannak köztük barátságosabb és kevésbé barátságos tételek is, néhány elem árán pedig lakást vagy autót is lehet vásárolni.
Az üzemanyagtartály például 5,8 millió forintba kerül, a beszerelése pedig 6,5 millió forintos tétel. A turbófeltöltő több mint 1,8 milliós tétel és ebből négy darab van a 16 hengeres motoron. Ebben az esetben 2,3 milliós munkadíjjal is kell számolni. 2,8 millió forintos tétel a töltőlevegő-hűtőrendszer cseréje.
Vannak viszont olyan szenzorok, melyek megegyeznek az Audi A3-as és a Volkswagen Golf GTI által használtakkal, így ezeket már üdítő 5500 forintnyi összegért lehet helyettesíteni. Akinek kedve támadt, innen lehet még csemegézni: