A Forma-1-et keretbe foglaló szerződések 2020 végén lejárnak, tervek ugyan vannak az azt követő időszakra, azonban továbbra sem látszik, pontosan milyen pénzügyi feltételek és milyen szabályok lépnek majd életbe 2021-től, a csapatok ugyanis nem feltétlenül igazodnának a tulajdonos Liberty Media elképzeléseihez.

A Red Bull motorsportfőnöke, Helmut Marko az F1-ből való kiszállást sem tartja kizártnak:

„2020-ig szól a szerződésünk. Amíg se motorszabályok, se új Concorde Agreement, a Red Bull és a Honda sem fog döntést hozni a jövőről. De az biztos, hogy nem akarunk újra függő helyzetbe kerülni (a motorokat illetően), nem akarunk másoknak könyörögni, meg nem tartott ígéretekre várni, mint korábban.”

„A kiszállás az egyik opciónk. Vagy más versenykategóriákban való indulás. A Valkyrie-vel (az Aston Martinnal közösen fejlesztett hipersportkocsi – a szerk.) a Le Mans is opció lehet az új szabályok mellett” – magyarázta Marko a Motorsport.comnak.

A Red Bull-fejes ugyanakkor kedvező F1-es környezet esetén akár a két projekt párhuzamos futtatását is elképzelhetőnek tartja:

„Ha a Forma-1-ben életbe lépne a kiadási plafon, akkor embereket kellene elküldenünk, ezt viszont nem nagyon szeretnénk. Abban az esetben nekik más projektekben, például a Le Mans-iban adhatnánk munkát. Úgy fest, hogy a Valkyrie-re alapozva észszerű összegből lehetne WEC-projektet vinni.”