Ez az 1989-ben készült Ikarus 260.06-os egész életét Veszprémben húzta le. Először a Balaton Volán, majd az ÉNYKK színeiben teljesített szolgálatot. Érdekessége, hogy Praga 2M70 automataváltóval gyártották.
Ez az 1989-ben készült Ikarus 260.06-os egész életét Veszprémben húzta le. Először a Balaton Volán, majd az ÉNYKK színeiben teljesített szolgálatot. Érdekessége, hogy Praga 2M70 automataváltóval gyártották.
Fotó megosztása:
A Haszkovó-lakótelepnél található buszfordulónál sok Ikarus pihent ottjártunkkor.
A Haszkovó-lakótelepnél található buszfordulónál sok Ikarus pihent ottjártunkkor.
Fotó megosztása:
Már csak néhány napig találkozhat velük az utazóközönség.
Már csak néhány napig találkozhat velük az utazóközönség.
Fotó megosztása:
Utasváró pavilon és sofőrpihenő bódé a Haszkovó-lakótelepnél.
Utasváró pavilon és sofőrpihenő bódé a Haszkovó-lakótelepnél.
Fotó megosztása:
Az Ikarusok mellett egy Säffle 5000A. valamint egy Neoplan NF4014 is álldogál békében.
Az Ikarusok mellett egy Säffle 5000A. valamint egy Neoplan NF4014 is álldogál békében.
Fotó megosztása:
Viszonylag fiatalnak számít még ez Ikarus 280.40M a veszprémi Ikarusok között, ugyanis "mindössze" 21 éves lesz.
Viszonylag fiatalnak számít még ez Ikarus 280.40M a veszprémi Ikarusok között, ugyanis "mindössze" 21 éves lesz.
Fotó megosztása:
Szintén egy Praga váltós Ikarus 260.06-os, mely egész életét Veszprémben töltötte. Jövőre harminc éves lesz.
Szintén egy Praga váltós Ikarus 260.06-os, mely egész életét Veszprémben töltötte. Jövőre harminc éves lesz.
Fotó megosztása:
1989-ben gyártották ezt az Ikarus 280.02-est, de csak három évvel később került a Balaton Volán állományába. Érdekessége, hogy az összes harmonika ajtónál még megvannak a lenti kis ablakok. Ugyancsak egy különleges ismertető jegy, hogy Csepel S6-90U típusú manuális váltóval rendelkezik.
1989-ben gyártották ezt az Ikarus 280.02-est, de csak három évvel később került a Balaton Volán állományába. Érdekessége, hogy az összes harmonika ajtónál még megvannak a lenti kis ablakok. Ugyancsak egy különleges ismertető jegy, hogy Csepel S6-90U típusú manuális váltóval rendelkezik.
Fotó megosztása:
Már ez is igazi ritkaságnak számít Magyarországon: mindössze két évig, 1990-92 között gyártották ezt az MAN NG 272 típusú autóbuszt.
Már ez is igazi ritkaságnak számít Magyarországon: mindössze két évig, 1990-92 között gyártották ezt az MAN NG 272 típusú autóbuszt.
Fotó megosztása:
Ez az Ikarus 280.52 már igazi oldtimer: 1986-ban gördült ki a gyárkapun. Egész életét Veszprémben töltötte.
Ez az Ikarus 280.52 már igazi oldtimer: 1986-ban gördült ki a gyárkapun. Egész életét Veszprémben töltötte.
Fotó megosztása:
A CKE-352-est egy ajtó nélküli oldaláról is sikerült megörökíteni.
A CKE-352-est egy ajtó nélküli oldaláról is sikerült megörökíteni.
Fotó megosztása:
A V-Busz járművei ilyen ciklámenlila fényezésben fognak közlekedni. Ez a Solaris Urbino 12-es 2007-ben készült és eredetileg Frankfurtban közlekedett.
A V-Busz járművei ilyen ciklámenlila fényezésben fognak közlekedni. Ez a Solaris Urbino 12-es 2007-ben készült és eredetileg Frankfurtban közlekedett.
Fotó megosztása:
Viszonylag fiatal darabnak számít ez az Ikarus 280.33O, melyet valószínűleg eredetileg Moszkvának gyártottak 20 évvel ezelőtt Jutott ilyenből többek között Székesfehérvárra is.
Viszonylag fiatal darabnak számít ez az Ikarus 280.33O, melyet valószínűleg eredetileg Moszkvának gyártottak 20 évvel ezelőtt Jutott ilyenből többek között Székesfehérvárra is.
Fotó megosztása:
Mindössze két darab Ikarus 263.10 közlekedik Veszprémben. A képen látható busz Rába D10-es motorral és Csepel Csepel S6-90U váltóval rendelkezik.
Mindössze két darab Ikarus 263.10 közlekedik Veszprémben. A képen látható busz Rába D10-es motorral és Csepel Csepel S6-90U váltóval rendelkezik.
Fotó megosztása:
1987-ben készült el az Ikarus-gyárban ez a 280.06-os. Ő is veszprémi őslakosnak tekinthető.
1987-ben készült el az Ikarus-gyárban ez a 280.06-os. Ő is veszprémi őslakosnak tekinthető.
Fotó megosztása:
A CLH-610-es forgalomban.
A CLH-610-es forgalomban.
Fotó megosztása:
Eredetileg Genf számára készült ez a Volvo7000A csuklós autóbusz, mely jövőre már 19 éves lesz. 2007-ben az Alfa Busz hozta be Magyarországra.
Eredetileg Genf számára készült ez a Volvo7000A csuklós autóbusz, mely jövőre már 19 éves lesz. 2007-ben az Alfa Busz hozta be Magyarországra.
Fotó megosztása:
Csendélet a veszprémi temetőnél.
Csendélet a veszprémi temetőnél.
Fotó megosztása:
Egy másik veszprémi veterán, mely 32 éve szállítja az utasokat a Királynék városában.
Egy másik veszprémi veterán, mely 32 éve szállítja az utasokat a Királynék városában.
Fotó megosztása:
A GMY-346 a helyi munkásszállításban is részt vett.
A GMY-346 a helyi munkásszállításban is részt vett.
Fotó megosztása:
Ez az Ikarus 280.02-es eredetileg az NDK számára készült 1988-ban. A fotón a Valeo-gyár mellett halad el.
Ez az Ikarus 280.02-es eredetileg az NDK számára készült 1988-ban. A fotón a Valeo-gyár mellett halad el.
Fotó megosztása: