Idén huszonnyolc éves a 911 kabrió, és bár az évforduló nem kerek, az új modell figyelemre méltó képességekkel bír.
A lényeg természetesen a vászontető, illetve annak nyitómechanizmusa. Utóbbit hidraulika mozgatja, méghozzá gyorsabban, mint eddig (kb. 12 másodperc alatt), előbbit magnézium bordák merevítik, így meggátolva a zárt tető felfúvódását nagy sebességnél. Nyitott tető esetén elektromosan aktiválható szélterelő gátolja a légörvények keletkezését.
Ahogy a kupé, a kabrió is Carrera S kivitelben, hátsó- vagy összkerékhajtással áll rendelkezésre. A motor az új fejlesztésű 450 lóerős, 530 Nm nyomatékú, 3,0 literes, hathengeres boxer. A váltó nyolcfokozatú duplakuplungos. A Carrera S 3,9, a 4S 3,8 másodperc alatt gyorsul százra, a Sport Chrono csomag mindkettőnél két tized másodpercet hoz. A végsebesség 306, illetve 304 km/óra.
A blokkot merevítő elemként építik be, emellett most először aktív sportfutóművel is rendelhető a kabrió: 10 mm-es ültetés, feszesebb rugók és csillapítás, keményebb kanyarstabilizátorok járnak a csomaghoz.
Optikailag ugyanazok a stílusjegyek jellemzik a kabriót, mint az új generációs kupét: szélesebb, nyomtáv, hosszabb orr, szélesebb hátsó légterelő, egybefüggő hátsó fénysáv. A karosszéria középső szakasza alumíniumból készült. Az utastérben is a kupé megoldásaival találkozunk, a részben digitális műszeregységtől kezdve a méretes központi érintőképernyőig.
Alapáras az aquaplaning-gátló vizes üzemmód, a gyalogosfigyelő vészfék és a parkolássegítő rendszer. Opció a hőkamerás éjjellátó rendszer és az adaptív tempomat.