A videókat itt nézheted meg.
Nem nehéz megkülönböztetni a TTS-t a mezei TT-től: matt ezüst alumínium árnyalatú elemek, matt fekete betétek, kiterjesztett aerodinamikai elemek, robusztus küszöbök, szélesebb diffúzor, négycsöves kipufogó rendszer és a hátsó lámpák alatt elhelyezett légkivezető nyílások teszik harciassá és látványossá, valamint hatékonnyá az új csúcsmodellt.
Fotó megosztása:
Dynamic photo
Colour: Nardo gray
Fotó megosztása:
Dynamic photo
Colour: Nardo gray
Fotó megosztása:
Dynamic photo
Colour: Nardo gray
Fotó megosztása:
Dynamic photo
Colour: Nardo gray
Fotó megosztása:
Dynamic photo
Colour: Nardo gray
Fotó megosztása:
Dynamic photo, Colour: Tango red
Fotó megosztása:
Static photo, Colour: Tango red
Fotó megosztása:
Szűken fokozott alsó fokozatokkal és szélesre vett hetedik sebességgel rendelkezik az az új DSG váltó, amely dinamikussá, egyszersmind takarékossá teszi az autót.
Fotó megosztása:
Dynamic photo, Colour: Pulse orange
Fotó megosztása:
Dynamic photo, Colour: Pulse orange
Fotó megosztása:
Dynamic photo, Colour: Pulse orange
Fotó megosztása:
Dynamic photo, Colour: Pulse orange
Fotó megosztása:
Static photo, Colour: Pulse orange
Fotó megosztása:
Dynamic photo, Colour: Pulse orange
Fotó megosztása:
Static photo, Colour: Pulse orange
Fotó megosztása:
Static photo, Colour: Pulse orange
Fotó megosztása:
Alapfelszerelés az összkerékhajtás és az adaptív lengéscsillapítás. A kormánymű progresszív, a hátsó futómű négylengőkaros. Két új karosszériaszín (egy kék és egy narancs), a virtuális műszerfalba integrált sportmenü, akár 20 colos felnik kérhetők az autóhoz.
Fotó megosztása:
Dynamic photo, Colour: Turbo blue
Fotó megosztása:
Dynamic photo, Colour: Turbo blue
Fotó megosztása:
A 2,0 literes turbómotor legnagyobb teljesítménye 306 lóerő, a nyomatéki csúcs 400 Nm. A kupé 4,5, a roadster 4,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra – ez pont egy tizeddel fürgébb, mint az előző generáció volt. A végsebesség lehetne több 250-nél, de az Audi ott megálljt parancsol a mókának.
Fotó megosztása:
Dynamic photo, Colour: Turbo blue
Fotó megosztása:
Dynamic photo, Colour: Turbo blue
Fotó megosztása:
Dynamic photo, Colour: Turbo blue
Fotó megosztása:
Dynamic photo, Colour: Turbo blue
Fotó megosztása:
Dynamic photo, Colour: Turbo blue
Fotó megosztása:
Bőrkárpitból kétféle választható: az egyik piros bőr szürke öltésekkel, a másik ébenfekete piros varrással. A sportkormányt Alcantara borítja, a beltéri dekorelemek egy része karbon.
Fotó megosztása:
Dynamic photo, Colour: Tango red
Fotó megosztása:
Dynamic photo, Colour: Tango red
Fotó megosztása:
Dynamic photo, Colour: Tango red
Fotó megosztása:
A TTS-ből limitált Competition modell is készül: ez LED-es fényszórókat, Audi gyűrűkkel díszített oldalsó küszöböket, sötétített üvegeket (a kupén), fix hátsó szárnyat, piros féknyergeket, 20 colos, fényes fekete keréktárcsákat és egyéb fényes fekete díszítőelemeket kínál. A Competition verzió fehér, piros és fekete színben rendelhető.
Fotó megosztása:
Static photo,
Colour: Nano gray
Fotó megosztása:
A 2,0 literes turbómotor legnagyobb teljesítménye 306 lóerő, a nyomatéki csúcs 400 Nm. A kupé 4,5, a roadster 4,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra – ez pont egy tizeddel fürgébb, mint az előző generáció volt. A végsebesség lehetne több 250-nél, de az Audi ott megálljt parancsol a mókának.
Fotó megosztása:
Interior
Fotó megosztása:
Szűken kiosztott alsó fokozatokkal és szélesre vett hetedik sebességgel rendelkezik az az új DSG váltó, amely dinamikussá, egyszersmind takarékossá teszi az autót.
Fotó megosztása:
Static photo,
Colour: Nano gray
Fotó megosztása:
Static photo,
Colour: Nano gray
Fotó megosztása:
Static photo,
Colour: Nano gray
Fotó megosztása:
Interior
Fotó megosztása:
Static photo,
Colour: Nano gray
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Három tízperces videón csodálhatod meg az új Audi TTS-t.