A Cadillac a jövőben kulcsszerepet vállal a General Motors villamosítási stratégiájából, és ezért elsőként kaphatja meg a konszern még be sem fejezett elektromos padlólemezét.
Érdekes, hogy nem a múlt héten leleplezett XT6 full-size szabadidőjárműbe integrálták az elektromos technológiát; vélhetően nem modulárisan variálható, hanem kifejezetten elektromos jármű céljára fejlesztett platformról van tehát szó.
Mindazonáltal rugalmasan variálható lesz a padló, így a márkák gyorsan reagálva, rugalmasan tudnak az ügyféligényeknek megfelelő járműveket fejleszteni. A Cadillac villanyautójából rövid időn belül többféle karosszériaváltozat is készül majd.
Az elektromos platform első-, hátsó- és összkerékhajtással egyaránt kialakítható, az akkumulátorcsomagok kapacitása és teljesítménye modelltől és piactól függően szabályozható.
A Cadillac 2011-ig félévente mutat be egy-egy új modellt; az elektromos típus vélhetően már ebben a feszített tempójú bevezetési körben megjelenik.