Elkészült a legütősebb Lexus 1
Elkészült a legütősebb Lexus 27

A motorteljesítmény nem változott: az 5,0 literes V8-as szívómotor 477 lóerőt ad le. Az autó aerodinamikai teljesítményét teljes körűen átdolgozták. Szénszálas légterelő idomok ébresztenek optimalizált leszorítóerőt, hátul fix karbonszárnyra cserélték a motorosan kitolható légterelőt – ez a megoldás könnyebb, nagyobb leszorítóerőt (+26 kg) termel, kisebb a légellenállása, és persze még dögösen is néz ki.

Elkészült a legütősebb Lexus 28

Az RC F eleve 70-80 kilóval könnyebb lett a modellfrissítésnél, de a Track Edition mérnökei ennyivel nem érték be. A rugózatlan tömeg csökkentése érdekében a különkiadás Brembo karbon-kerámia fékeket kapott, a 19 colos, kovácsolt keréktárcsák dizájnja az RC F GT3 versenyautótól származik. Ezeknek a változásoknak köszönhetően csak az első tengelyen 25 kilóval csökkent a rugózatlan tömeg.

Elkészült a legütősebb Lexus 29

Szénszálas kompozitból készült a tetőlemez, a motorházfedél, a válaszfal a hátsó ülések mögött, illetve a lökhárító merevítései – ezeknek az idomoknak egy része az egykori LFA komponens-gyártósorán készül! Titánból készül a hangtompító és a végcső, méghozzá alapáron.

Elkészült a legütősebb Lexus 30

Az utastérben Alcantarával kombinált piros bőrkárpitozás, valamint piros szénszálas ajtó- és műszerfalbetétek teremtenek sportos hangulatot. Karosszériaszínből csupán kettő rendelhető: fehér, vagy a kizárólag az RC F Track Editionhöz kínált Nebula matt szürke.

Elkészült a legütősebb Lexus 31

A modell gyártása idén márciusban indul.