Massimiliano Di Silvestre, a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója szerint minden kategóriában jól teljesített a márka. Ugyanezt várják a 2019-es évtől is.
Az előző évhez képest 16 százalékkal több BMW és 19 százalékkal több MINI modellt értékesített 2018-ban a BMW Group Magyarország. Az összesen több mint 3400 darabos eladással mindkét márka esetében értékesítési csúcsot állított be a bajor prémiumgyártó hazai képviselete. A népszerűségi listát a BMW 5-ös sorozata vezeti, de a BMW X modellek értékesítése is jelentősen gyarapodott.
Az elmúlt évben a bajor gyártó ismét megdöntötte saját rekordját az elektromos és plug-in hibrid modelljeivel: összesen 160 darab „i” járművet adtak el Magyarországon, ebből a teljesen elektromos i3-ból 149 darabot, a hibrid i8-asból pedig 11 darabot értékesítettek.
A BMW nemcsak Magyarországon, hanem globálisan is rekordévet zárt az eladásokat tekintve. Összesen 2 490 664 autót adtak el, a 2017-es rekordot is megdöntve ez lett a cég eddigi legjobb értékesítési éve.