Az adatok szerint a személygépkocsi márkák közül a magyar piacon a legtöbbet a Suzukiból adták el az év első hónapjában, összesen 1588-at, a márka piaci részesedése 16,35 százalék volt. Škodából 881, Fordból 856, Volkswagenből 767, Opelből pedig 687 kelt el. Tavaly januárban a sorrend hasonlóan alakult, kivéve, hogy akkor a negyedik helyen 821 eladott személygépjárművel a Toyota állt, míg a Volkswagen (759) az ötödik, az Opel (736) pedig a hatodik helyet szerezte meg.
A közlemény szerint 54,4 százalékkal, 105-re nőtt a januárban forgalomba helyezett új motorkerékpárok száma. A márkák közül a Hondából adták el a legtöbbet, 32-t, ez a márka fedi le a piac 30,48 százalékát.
A kishaszongépjármű-piac januárban 21,8 százalékkal, 2007 darabra bővült az előző év azonos időszakához képest. Az ilyen típusú járművek közül a márkákat tekintve a Fordból adták el a legtöbbet, 660-at, a márka piaci részesedése 32,87 százalék volt.