Az angolok szeretnek terepjáróból építeni haszonjárművet – és a jelek szerint minél nagyobból és drágábból, annál jobb. A Toyota Land Cruiser és a Land Rover Discovery után most itt a hibrid Mitsubishi Outlander, amelyben nem a családot, hanem árut fuvaroznak.
Az első ülések mögé alul tömör, felül rácsozott válaszfalat építenek be. A raktér padlója sík, hosszúsága 1650 mm, minimális szélessége pontosan egy méter. A rakodónyílás magassága 800 mm, a hasznos teherbírás 510 kg.
Ezekkel a paraméterekkel nyilvánvaló, hogy nem cementeszsákok szállítására hivatott az Outlander-furgon, cserébe viszont egyetlen kényelmi megoldásról sem kell lemondania a vezetőnek (talán a zajszigeteléstől eltekintve.) Az autó változatlanul örökölte meg a személyautó hibrid hajtásláncát és összkerékhajtását, valamint gazdag kényelmi felszereltségét.
Ami pedig ennél is fontosabb, az az 1,7 literes hivatalos átlagfogyasztás, illetve a tisztán elektromos üzemben megtehető 53 kilométeres út.