A Forma-1-ben 2007 óta nincsenek közvetlen dohányreklámok, 2011 óta pedig már semmilyen dohánytermékhez kapcsolódó branding nem engedélyezett, ennek ellenére a dohánygyártók csak nem akarnak kikopni a száguldó cirkuszból.
A Ferrari főszponzora a mai napig a Marlboro gazdája, a Philip Morris – amely új kezdeményezésével bajba is sodorhatja a csapatot –, a kilencvenes évek végén saját F1-csapatot is indító British American Tobacco pedig most a McLaren partnereként tér vissza, jelentették be hétfőn.
A BAT természetesen nem cigarettamárkákat reklámoz majd a wokingiak autóján, a több évre szóló együttműködés középpontjában a közös innováció áll, bármit is jelentsen ez.
„Üdvözöljük a BAT-t a McLaren-csapatnál, és támogatjuk az innováción keresztül valódi és végleges változást célzó törekvésüket. A BAT átalakulási szándéka központi eleme a partnerségnek, örömmel járulunk hozzá ehhez a műszaki szakértelmünkkel” – mondta a McLaren cégvezére, Zak Brown.
Kíváncsian várjuk, mi sül ki ebből.