A gömb alakú abroncstól a csontszerkezetet imitáló gumiig, a pitypangból gyártott pneumatiktól az évtizedes kísérletezések után a mai napig számkivetettként kezelt levegő nélküli kerekekig szüntelenül kutat és kísérletezik az abroncsipar.
Amiről most írunk, az nem viszi előre a közlekedés ügyét, nem lesz tőle zöldebb, biztonságosabb, könnyebb az autónk. Új területeket nyithat viszont a cross-branding, azaz a márkák egymást támogató arculati cseréje terén: a cipőket egyébként is kedvelő Lexus új crossoveréhez, az UX-hez egy ikonikus Nike tornacipő fazonját felhasználva készítettek kereket.
A cipőt annak idején egy független designer tervezte, és most is az ő nevével fémjelezve jelent meg a kiállítási darab – mert, hogy az összevissza mintázatú, hófehér abronccsal egyetlen métert sem szeretnénk a forgalomban megtenni, az nyilvánvaló.
Az elképzelés egyébként nem rossz, és fordítva már láttunk is ilyet, azaz amikor cipőtalp kapott autógumiról kölcsönzött keveréket és mintázatot.