A BKK tájékoztatása szerint 2019-ben is folytatódnak a kiemelt útfelújítások, így újabb fennakadások lehetnek a közúti közlekedésben – írta az Infostart.hu. Több helyen folytatódnak majd a munkák 2019-ben:
– a körforgalmak kiépítése a XI., illetve a XXII. kerületben a Balatoni úton március közepétől folytatódik, és várhatóan júniusig tart;
– a XI. kerületi Fehérvári út Hamzsabégi út és Lecke utca, valamint Csurgói út és Kondorosi út közötti szakaszának a felújítása a téli üzemszünet után, március közepétől várhatóan júniusig zajlik majd;
– a XVI. kerületi Bökényföldi út–Rákosligeti határút Újszász utca és Cinkotai út közötti szakaszának, valamint a Cinkotai út Rákosligeti határút és Nógrádverőce utca közötti szakaszának rekonstrukciója szintén március közepétől folytatódik, és várhatóan szeptemberre készül el.
Az idén felújítják
– a II. kerületi Pasaréti út Szilágyi Erzsébet fasor és Pasaréti tér közötti szakaszát, márciusban várható a munkakezdés, a befejezés pedig októberben;
– a III. kerületi Mátyás király út Szentendrei út és Bajáki Elemér utca közötti szakaszát várhatóan március és október között;
– a III. kerületben a Szentendrei út Mátyás király út és Pünkösdfürdő utca közötti szakaszát, a munka várhatóan májusban kezdődik és novemberben fejeződik be;
– a IV. kerületi Berlini utcát a Tél utca és a Kámfor utca között várhatóan május és december között.
Komplex köztéri felújítások lesznek
– a XVIII. kerületi Béke téren 2019 júniusa és 2020 júniusa között,
– a II. kerületi Széna téren, valamint
– a VIII. kerületi Blaha Lujza téren és az Orczy téren.
Ezek tervezése az utolsó stádiumba ért, ezután történhet meg a kivitelezési közbeszerzés kiírása.
A BKK közleménye szerint
a felújítási munkák a budapesti közlekedés fejlesztését szolgálják. A BKK és a BKV számos közlekedésfejlesztési beruházást valósít meg, melyek indokolt, műszakilag elengedhetetlen feladatok elvégzését jelentik a főváros infrastruktúráján. A kivitelezési munkálatok tervezésekor a BKK külön figyelmet fordít arra, hogy a felújításokhoz kapcsolódó forgalomkorlátozások a lehetőségekhez képest a legkisebb kényelmetlenséget okozzák a fővárosban közlekedőknek.