110 helyett 200 lóerős annak a Peugeot 508 PSE (Peugeot Sport Engineered) tanulmányautónak a hátsó tengelyére illesztett villanymotorja, amely márciusban, Genfben tartja világpremierjét.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az utastérben speciális bőr/Alcantara ülések, szintén Alcantarával borított, érintésérzékeny váltókar, valamint Alcantara/szénszálas kivitelű kormánykerék várja a vezetőt.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az 508 PHEV összkerékhajtású kivitelénél (200 LE belső égésű motor + tengelyenként 110 LE villanymotor) 90 lóerővel erősebb koncepciójármű 4,3 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára (a szériamodell 6,5 másodperce helyett), végsebessége 250 km/óra.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A sporttanulmány optikai és aerodinamikai teljesítménye meglehetősen sokat változott: elöl 3D nyomtatóval kialakított tölcsér önti be a levegőt a hűtőhöz, hátul új diffúzort kapott az autó.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az akkumulátor kapacitása 11,8 kWh, amivel egy feltöltéssel akár 50 kilométert képes megtenni tisztán elektromos üzemben – ezek az adatok megegyeznek a sorozatgyártású hibridével.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A kerékdobokon szárnyacskák, a lökhárítók sarkain lemezek terelik a levegőt olyan irányba, hogy stabilizálják az autót. A különleges megjelenést színjátszó szürke fényezés és szénszálas tükörházak teszik teljessé.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A tervezők mintha részesedést kapnának a közismert szintetikus nyersbőr olaszországi gyártójától: a tetőt, az A- és C-oszlopokat is Alcantarával borították.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása: