Dongó és Puma század, kecskeméti repülőnapok. A szárnyalás szerelmeseinek ikonikus típus ez a gép, amely a hazai légierőt erősítette hosszú éveken keresztül, sőt, segített öregbíteni a magyar pilóták hírnevét.
Az 1998-as, 1999-es (Fairford) és 2001-es (Cottesmore) bemutatókon első helyezést ért el Vári Gyula a bemutatott repülőprogramjával. Kovács Péter százados, aki 2000-ben a 25-ös UB-val repült a RIAT 2000-en, szintén első helyezést ért el (a hátsó ülésben szintén Váry Gyula ült). A típus még egy ízben, 2003-ban ismét csak Fairfordban megrendezett nagyszabású légibemutatón Szabó „Topi” Zoltán Róbert százados jóvoltából elhódította az első helyezést.
2010-es csendes kivonásukat követően az állomány állapota csendben romlik, idén próbálták meg árverésen értékesíteni a megmaradt példányokat 2,9 milliárd forintért, de senki sem jelentkezett. A legtöbb a szabad ég alatt pusztul a Szentgyörgyi Dezső Repülőbázison, értékük folyamatosan csökken.
Ennyi szomorú tény után jöjjön a dicső múlt, avagy mire képes egy MiG-29-es, ha csúcsformában van.
Szinte függőleges felszállás
Repülés az űr határára, a sztratoszférába. Erre az „űr határáig” (Edge of Space) nevű repülésre bárki vállalkozhat, az élmény civilek számára is elérhető, körülbelül 17 500 euróért.
Mindennapok a magyar MiG-29-esek mellett – A Magyar Televízió Őrjárat című műsorának MiG-29-es pilóták élete epizódjában a Kecskeméti Repülőbázisról és a MiG-29-es pilótákról készült dokumentumfilm. A felvétel 2002-ben készült!
Alacsony áthúzás Csehországban