Szerencsés ember vagy, ha van otthon a garázsban egy olyan 356-os Porsche, amivel kedved támad kirándulni menni. Ez leginkább szép időben tűnik jó programnak, ám valaki nem csupán a napsütésben szeretné élvezni a veteránozást, hanem olyan események mellett is, mint a síelés. A hó azonban nem feltétlenül barátja sem a veteránnak, sem a hátsókerék-hajtásnak. Illetve van az a szempont, ahol mégis, ám ennek a 356-osnak tulajdonosa inkább egy alapos átalakításba vágott, amiben az Emory Motorsports segítségét kérte.
Úgy kezdődött a projekt, hogy lézeres szkenneléssel virtuálisan is feltérképezték az autókat. Mert az alapot a 964-es Carrera 4 adja majd, melynek technikáját szeretnék beletölteni az 1964-es 356-os karosszériájába. A tervezés során az volt a cél, hogy a régi autó vázába integrálni tudják az újabb felfüggesztési pontjait változatlan formában és hozzá tudják igazítani a rövidebb tengelytávhoz. A felfüggesztés állítható KW futómű lett, a váltót a 964-esből származó ötfokozatú kézi. A nyomaték megoszlását az első és a hátsó tengely között kézzel lehet állítani.
A grafitszürke autó minden apró részletét nagy műgonddal tervezték meg a legapróbb részletekig, ami tökéletesen látszik is rajta. Az egész nagyon szépen hozza a retrós megjelenést és cseppet sem látszik rajta, hogy modern technika lapul alatta. Bicikli szállításhoz CAD programmal terveztek az autó tetejéhez passzoló tetőcsomagtartót. A motor 2,4 literes, négyhengeres, rajta Weber 48 IDA karburátorral, a teljesítménye tisztességes 200 lóerő.