Hosszú idő és végtelennek tűnő marketinghadjárat után idén végre tényleg leleplezték az új Toyota Suprát, melyet a BMW-vel közös alapokra fejlesztettek a japánok és ezzel együtt megörökölték a bajor sorhatost is. Ettől pedig kiborultak a rajongók. A Toyota ugyan igyekszik jól kezelni az autó formatervével és hajtásával kapcsolatos kritikákat. A négyhengeres változatra a pletykák szerint épp azért hajlottak, mert pontosan tudják, hogy mi fog történni velük. Kidobják a kukába.

Hogy miért? A jó öreg, ikonná váló 2JZ blokk miatt, ami autós körökben már igazi Szent Grál. A motor, ami eredetileg – a hivatalos és elég konzervatív adatok szerint – két turbófeltöltővel 320 lóerőt ad le 5600-as fordulaton és 427 Nm nyomatéka van 4000-nél. Ennél azonban jóval többre képes az elnyűhetetlen sorhatos. Bizonyára lesz olyan, aki ezzel helyettesítené a bajor eredetű motort, ezért egy cég, a CX Racing átalakító készleten dolgozik az autóhoz.

Megoldás születik az új Supra legnagyobb hibájára 2