Az MAN Busz Modifikációs Centruma (BMC) guruló luxusotthont varázsolt egy sorozatgyártású turistabuszból. Az alapot egy 12 méteres, Neoplan Tourliner (lásd felső illusztrációs kép) jelentette, amely eredetileg 55 személyes változatban készül. Ennek ellenére ideális alapanyag lehet egy kis dőzsöléshez, mivel 2,55 méteres szélességben és 3,87 méteres magasságban gördül le a gyártósorról. Tágas belső térrel rendelkezik, hiszen például a közlekedőfolyosó és a plafon közötti távolság eléri a két métert.
A szakemberek csak a jármű első részében hagytak meg néhány, turistabuszra emlékeztető elemet, ugyanis a négyszemélyes, állítható magasságú étkező asztal köré hárompontos biztonsági övvel szerelt üléseket építettek be. Ezt leszámítva a beltér bármelyik lakberendezési magazinban megállná a helyét. A lakóbusz középső részén hatalmas, fapadló hatású burkolattal rendelkező konyhát alakítottak ki, széles és hosszú pultokkal. Szinte minden rendelkezésre áll, amire csak szükség lehet: indukciós főzőlapot, professzionális sütőt és mosdókagylót is beépítettek. A két konyhapult fölé pedig természetes, fából készült rolóval zárható konyhaszekrényeket szereltek, így a tányérok és az ételkészítéshez szükséges száraz alapanyagok tárolása sem jelenthet gondot.
A konyha után két, egymástól független hálóágy kapott helyet, amelyek felett egy-egy olvasólámpa szolgálja a kényelmes időtöltést. A jármű hátsó részében pedig egy zuhanyfülkével és mosdókagylóval ellátott fürdőszoba található, amelyet hangulatvilágítással tettek még otthonosabbá. Ebben a helységben is maximálisan odafigyeltek a részletekre, hiszen a zuhanyzó üvegajtót és ásványi műanyagfalakat kapott. A lakóbuszt 920 literes tiszta-, illetve 520 literes szennyvíztartállyal szerelték, így gond nélkül vállalhatók vele hosszabb utazások. A fedélzeten utazók komfortjáról olyan kényelmi eszközök gondoskodnak, mint a tetőventilátorok, az audió és szórakoztató rendszer, a vezeték nélküli internet, valamint a légkondicionáló.
Vezetni sem lesz utolsó ezt az autóbuszt, hiszen hajtásáért 460 lóerős dízelmotor felel, amelyhez 12 sebességes MAN TipMatic automataváltó csatlakozik. A biztonságos közlekedés érdekében pedig ABS-es elektronikus fékrendszerrel (EBS), valamint elektronikus menetstabilizálóval (ESP) is ellátták. Azt sajnos nem lehet tudni, ki rendelte meg ezt a járművet, de az biztosra vehető, hogy kényelmes utazásokban lesz része a jövőben.