Akik hallották, azok szerint a kilencvenes évek idegborzoló F1-es motorjait idézi a Cosworth által tervezett és épített, 6,5 literes V12-es szívómotor. Teljesítménye eszement 1014 lóerő felfoghatatlan 10 500/perc fordulatszámon, forgatónyomatéka 740 Nm 7000/percnél. A motor 11 100/percnél szabályoz le.
Mindezt persze már eddig is tudtuk, azt viszont nem, hogy mire képes a hajtáslánchoz csatlakozó elektromos komponens. Ez 162 lóerős, nyomatéka 280 Nm, így a névleges összteljesítmény 1176 lóerő, a rendszernyomaték pedig 900 Nm már 6000/percnél. Az akkumulátor-csomagot a Rimac szállítja.
A V12-es motor és a váltóház teherviselő elem, utóbbira fogatták fel például a hátsó felfüggesztés elemeit.
További jó hír, hogy az Aston Martin megkezdte a Valkyrie első prototípusainak építését. Hogy a világpremierre mikor kerül sor, azt azonban még mindig nem árulják el.