17 évbe telt mire a Toyota újra előrukkolt a Gazoo Racing segítségével fejlesztett Suprával és a vevőknek csupán két hónap kellett ahhoz, hogy elkapkodják az első 900 példányt. Hosszas marketing hadjárat után a Genfi Autószalonon tartják majd a japán sportkocsi európai premierjét. Tetsuya Tada főmérnök már rendkívül izgatott és biztos benne, hogy aki a kormány mögé ül, abban újra fellobban a szenvedély és a vezetés iránti öröm.

Az A90-es kódjelű Suprát a BMW Z4-essel közösen fejlesztették, de a Toyota kupé karosszériát és igazán keleties formatervet kapott. A motor azonban a bajoroktól származó 3 literes, sorhatos turbómotor 340 lóerővel és 500 Nm nyomatékkal. Ehhez 8 sebességes automataváltó csatlakozik, kézi nem kapható majd a Suprához. Cserébe 4,3 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra, a végsebesség 250 km/órában korlátozott. Sportfék, aktív differenciálmű és még számtalan apróság teszi élményautóvá a visszatérő Suprát.

Úgy veszik a Toyota Suprát, mintha nem lenne holnap 1