Roadsterként is félelmetes a csúcs-Lamborghini 1
Roadsterként is félelmetes a csúcs-Lamborghini 65

Az autó 2,9 mp alatt gyorsul 100-ra, 8,8 alatt kétszázra. Végsebessége 350 km/óra.

Roadsterként is félelmetes a csúcs-Lamborghini 66

A tető nem lenyitható, hanem kiemelhető: a szénszálas panelek darabonként 6 kilót nyomnak, és elférnek az elülső gépházfedél alatt. A roadster 1525 kilót nyom, csupán 50-nel többet, mint a kupé.

Roadsterként is félelmetes a csúcs-Lamborghini 67
Roadsterként is félelmetes a csúcs-Lamborghini 68
Roadsterként is félelmetes a csúcs-Lamborghini 69

Az autó fékútja 31 méter 100 km/óráról.

Roadsterként is félelmetes a csúcs-Lamborghini 70

A cég aktív aerodinamikai rendszerének második generációja (ALA 2.0) 40 százalékkal nagyobb leszorítóerőt termel, mint az SV Roadster szárnyai, ugyanakkor kikapcsolva jobb a légellenállás.

Roadsterként is félelmetes a csúcs-Lamborghini 71

A futómű adaptív, a kanyarstabilizátorok 50 százalékkal merevebbek, mint az SV Roadsteren.

Roadsterként is félelmetes a csúcs-Lamborghini 72
Roadsterként is félelmetes a csúcs-Lamborghini 73
Roadsterként is félelmetes a csúcs-Lamborghini 74

Mindössze 800 példányban készül a brutális roadster, Európában 387 ezer euróért kínálják, plusz adók.