Az új, szigorúbb WLTP-norma szerint – azaz várhatóan a valóságban is – 450 kilométert képes 82 kWh kapacitású akkumulátorának egyetlen feltöltésével megtenni az Audi Q4 e-tron, a cég legújabb elektromos crossovere.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A futómű elöl MacPherson, hátul ötlengőkaros; a csillapítás adaptív.
Fotó megosztása:
Újdonság a head-up display kiterjesztett valóság (augmented reality) funkciója, amely mintha az aszfaltra vetítené ki a navigációs információkat.
Fotó megosztása:
Bár csupán 459 cm hosszú, a Q4 e-tron tengelytávja 277 cm, ami a teljesen sík padlóval együtt bőséges férőhelyet ígér; erre világos kárpitozással erősít rá az Audi.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Alaphelyzetben a 150 kW-os, 310 Nm-es hátsó villanymotor dolgozik; ha nagyobb teljesítményre vagy extra tapadásra van szükség, az első, 75 kW-os, 150 Nm-es motor is bekapcsolódik a hajtásba.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Volkswagen csoport MEB padlólemezére épülő Q4 e-tron sorban az ötödik villanyautó lesz, amit 2020 végéig piacra dob az Audi; forgalmazása az e-tron GT-vel párhuzamosan indul majd meg.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az autó két villanymotorja összesen 225 kW (302 LE) teljesítményt ad le, százra 6,3 másodperc alatt gyorsul, leszabályozott végsebessége 180 km/óra.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Tárolás terén is új ötleteket hoz az autó: az ajtózsebekben palackoknak találtak helyet, a megemelt középkonzolon vezeték nélküli töltőaljzat várja az okostelefonokat.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása: