Egy V8-as orrmotor és a hátsó tengelyre szerelt villanymotor alkotja az olasz Puritalia Berlinetta hibrid hajtásláncát. A rendszerteljesítmény 965 LE, a kombinált forgatónyomaték 1248 Nm, ami átmenetileg további 370 Nm-rel toldható meg, ha jól értelmezzük az olaszos angolsággal megfogalmazott sajtóközleményt.

Ez a hibrid nem a spórolásról szól 1

A hajtáslánc vezérlésére alkalmazott mesterséges intelligencia képes megtanulni a tulajdonos vezetési stílusát, így napról napra harmonikusabban támogatja azt.

A karosszéria szénszálas alumínium hibrid szerkezet, a gyártás teljes egészében kézzel zajlik, és rém hosszú időt vesz igénybe: csak a karbon elemek festésére 800 munkaórát szán a manufaktúra.

Ez a hibrid nem a spórolásról szól 23

Sem a menetteljesítményekről, sem az árról nem tesz említést a gyártó. Az utóbbiról talán azért nem, mert elvileg nem létezik két egyforma Berlinetta: minden autót egyedi megrendelésre készítenek.