Fennállása 110 évében először alkalmaz turbómotort a Morgan. A BMW soros hathengeres erőforrása 340 lóerős, legnagyobb nyomatéka kerek 500 Nm. Ugyanakkor tiszta üzemű is, az egyik legtisztább a Morgan kínálatában – most, hogy az elektromos Three Wheelert jegelték, ez nem olyan nagy szám, de akkor is előrelépést jelent.

Felrúgva tiszteli a hagyományokat a Morgan Plus Six 1

Az első soros hathengeres Morgan 4,2 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 270 km/óra. A váltó nyolcfokozatú automata, kézi opció nincs.

Bár a Plus Six pont úgy néz ki, mint bármely régi vágású Morgan, valójában teljesen egyedi fejlesztés; a manufaktúra büszke arra, hogy az alkatrészek kevesebb mint 1%-a egyezik más Morgan modellekével.

Felrúgva tiszteli a hagyományokat a Morgan Plus Six 37

Teljesen új a vezetői környezet is, noha a dizájn és az anyaghasználat alapvetően nem változott. Módosult viszont az ergonómia, nőtt a lábtér és a tárolóhelyek is tágasabbak.

Az autó alapját egy új generációs, ragasztott alumínium platform alkotja, erre húzzák fel az elmaradhatatlan kőrisfa vázat.

Felrúgva tiszteli a hagyományokat a Morgan Plus Six 38

A technológiát közel két évtizede tökéletesíti a Morgan, az új padlólemezen több mint három éven át dolgoztak, így könnyebb és merevebb, mint az eddigiek. A torziós merevség 100 százalékkal (!) nőtt, ugyanakkor mindössze 98 kilót nyom a nyers váz.

A tengelytáv 20 mm-rel nőtt, a lábtér viszont 20 centiméterrel nagyobb, miközben harmadával több cókmókot tudnak magukkal vinni az utasok.

Felrúgva tiszteli a hagyományokat a Morgan Plus Six 39

Újak az ülések, merevebbek, könnyebbek és jobb visszajelzést adnak.

Az autó vászontetős, de kérhető hozzá leszerelhető keménytető is, többféle színben.

Felrúgva tiszteli a hagyományokat a Morgan Plus Six 40
Felrúgva tiszteli a hagyományokat a Morgan Plus Six 41