A most bemutatott, majdnem szériaérett elektromos városi kisautó némileg csalódás volt a sokkal élesebb, mokányabb, a 70-es évek japán kisautóinak formavilágát sokkal bátrabban vállaló alapkoncepcióhoz, az Urban EV Concepthez képest. A különbség talán a képeken is átjön, de élőben még látványosabban puhányabb az e-Prototype:
A kis elektromos Honda a tervek szerint kb. 200 kilométeres hatótávval rendelkezhet majd, gyorstöltővel félóra alatt 80%-os töltöttségre hozható lesz az akkumulátorcsomag. A legizgalmasabb pedig, hogy a villanymotor a hátsó kerekeket hajtja. Reméljük, a menetstabilizálót engedi majd kikapcsolni a rendszer: ha igen, akkor amit elvesztettünk látványban, még visszakaphatjuk virgoncságban! Az európai megrendeléseket várhatóan 2019 nyarától kezdi felvenni a márka, de a vásárlók a Honda honlapján már most jelezhetik érdeklődésüket a félkész új modell iránt.
Egy másik jópofa kis Hondát is találtunk Genfben, egy pickupot. Sajnos a Tomo minipickup-tanulmány termékké válására kevés az esély; a Honda csak a nevét adta ahhoz a dizájnpályázathoz, melynek eredményét az International Education Network nevű szervezet állította ki az autószalonon. A háttérsztori szerint a Tomo (magyarul Barát) egy 2025-ből ideidőutazott jármű, egy városi hobbikertész munkaeszköze.