Nemrég a Genfi Autószalonon felkerestük a BMW legújabb domináns hímjét és beültünk az X7-be. Nem az a hátsókerekes, sorhatos, sperres, kézi váltós BMW, amiről a magunkfajta ábrándozik a háromhengeres, elöl hajtó új 1-es árnyékában, de ma ilyen a világ.
Ám a BMW klasszikus portfóliójának csúcsán is történt valami, ami fontos: a 7-es átesett a modellfrissítésen, felvéve ezzel a G11 és G12 LCI nevet. A G11 a normál 7-es modellkódja, a G12 a 14 centivel megnyújtott tengelytávú verzióé, az LCI (Life Cycle Impulse) pedig a gyártási periódus második részére időzített ráncfelvarrást jelöli.
Az elöl hajtó új 1-es árnyékában legalább a honlap 404-es hibaüzenete olyan, amilyen a BMW volt nem is oly régen
Az elöl hajtó új 1-es árnyékában legalább a honlap 404-es hibaüzenete olyan, amilyen a BMW volt nem is oly régen
Fotó megosztása:
40 százalékkal nagyobb a hűtőmaszk az eddiginél. Szélesebb, mint az X7-en
40 százalékkal nagyobb a hűtőmaszk az eddiginél. Szélesebb, mint az X7-en
Fotó megosztása:
Tavasszal befut Magyarországra az óriásmaszkos 7-s BMW
Tavasszal befut Magyarországra az óriásmaszkos 7-s BMW
Fotó megosztása:
A hibridből is van hátsó vagy összkerékhajtású, mindkét hosszban
A hibridből is van hátsó vagy összkerékhajtású, mindkét hosszban
Fotó megosztása:
Hátulról sokkal jobban néz ki a ráncfelvarrás előtti modellnél
Hátulról sokkal jobban néz ki a ráncfelvarrás előtti modellnél
Fotó megosztása:
Királyi autó az M760Li xDrive
Királyi autó az M760Li xDrive
Fotó megosztása:
610 helyett 585 lóerős motorhoz kapcsolódik a remek automatikus váltó a V12-es modellben
610 helyett 585 lóerős motorhoz kapcsolódik a remek automatikus váltó a V12-es modellben
Fotó megosztása:
Nem élt a műszerfal, odalett a live cockpit. Az új műszeregység az X5 és a 8-as öröksége
Nem élt a műszerfal, odalett a live cockpit. Az új műszeregység az X5 és a 8-as öröksége
Fotó megosztása:
Új arcával igazi nagyvad lett és az áttervezett farral hátulról is széles, tökéletes kiállású mindenvivő az utcaképben. 745e jelzéssel érkezik a konnektorról tölthető hibrid a sorhatos benzinessel, 394 lóerős teljesítménnyel, hátsó- vagy összkerékhajtással és kétféle hosszban. Valószínűleg a részecskeszűrő és kevésbé környezetszennyező működés miatt a V12-es benzines 610 lóerejéből 585 marad a mostantól részecskeszűrős M760Li-ben.
a videó a hirdetés után indul
Korábbi cikkeinket itt találjátok a 7-es BMW-ről:
Irdatlan nagy vese jön az LCI-vel
Amire büszkék vagyunk: generációs találkozó E23-tól a G11-ig
Audi A8-BMW7-Lexus LS-Merceeds S-osztály összehasonlító teszt
V12-es motorral: M760Li teszt
Gördülő night club: teszten a V8-as 750Li