Mini Remastered: ez a hivatalos neve azoknak a csontvázukig visszabontott és onnan LED-fényszóróval, bőrrel, modern fedélzeti elektronikával visszaépített öreg Miniknek, amelyeket 75 ezer angol fontos, kb. 28 millió forintos áron vihetnek haza azok, akiknek nem elég jó, nem elég retró és persze nem elég brit a tényleg új, BMW-féle Mini.
Átlagosan 1400 ráfordított munkaórával alakulnak át a veterán Minik ezekké a fantasztikusan igényesen kivitelezett, bár hajtáslánc és aktív-passzív biztonság tekintetében korántsem korszerű új autókká. Az újjászületés során ugyanis a legerősebb motor, ami bekerülhet a kocsiba, a 2000-ig gyártott 1275 köbcentis, 78 lóerős négyhengeres. Olyan csacsiságok, mint légzsák, menetstabilizáló vagy ABS, nincs a Remastered Minikben sem, ahogy az eredeti kocsikban sem volt.
A David Brown genfi standján kiállított másik autóról hosszasan találgattuk, mi a fene lehet, de amikor sikerült elkapnunk végre az öltönyös bácsit egy szóra, kiderült: ez már nem egy felújított korai Aston vagy Jensen vagy ilyesmi. A Fastback GT dizájnja teljesen egyedi, a kocsi csak a 60-as, 70-es évek hangulatát akarta korszerű technikával megtámogatva újrateremteni.
A lemezek és a luxuskivitelű berendezés alatt a Jaguar F-Type technikája bújkál, ötliteres V8-cal, 600 lóerővel. Minden autó egyedi, így persze az árazás is széles tartományban csúszkál, de egy átlagos David Brown Fastback GT-ért úgy elkérnek félmillió fontot, kb. 187 millió forintot, hogy a szemük se rebben!