Kétség kívül a Genfi Autószalon egyik legizmosabb autóját a Koenigsegg hozta, akik még a Bugatti Chironra is rálicitáltak a Jesko nevű, egyelőre tanulmányautó státuszban lévő szupersportkocsivel. Viszont ahogyan Christian von Koenigsegg-et ismerjük, a szériaváltozat sem mutat majd sok eltérést. Az ilyen szupersportkocsinak minden pontját alaposan kidolgozzák, ami el is várható olyan összegért, amikért ezeket kínálják.
A Koenigsegg kulcsa például a logót formázza, a gombok pedig a hátulján találhatóak. Nem is kevés van ezekből. Ott van a szokásos zárásra, valamint a töltőnyílás gombja, de a motoros ajtókat, csomagtérfedelet és gépháztetőt is nyithatjuk kulcsról. A legalsó gombon pedig egy szellem van. Na, vajon ez mire szolgálhat, ha mindent elektromotrok mozgatnak? Hát, persze! Kinyit mindent a Jesko-n!
Mindössze 125 példány készül majd a Koenigsegg Jesko-ból, a svéd vállalat alapítója így szeretne ismét köszönetet mondani apjának, aki segített a nehéz helyzetben. Márpedig ilyen érzelmi töltettel csak valami igazán szuper csúcsgép jöhet és a számok szintjén biztosan nem okoz csalódást a Jesko.
A motor 5 literes, V8-as, természetesen két turbófelöltővel és halandó üzemanyaggal töltve 1280 lóerőt teljesít. E85-tel azonban már 1600 lóerő ugrik ki belőle, mellé 5100-as fordulatnál 1500 Nm nyomaték áll rendelkezésre. De aki nem forgatná eddig, annak jó hír lehet, hogy már 2700-tól is több mint 1000 Nm áll rendelkezésre. Hozzá többkuplungos, 9 gangos váltó csatlakozik, melyet szerényen csak fénysebességűnek hívnak.