Elképesztő, hogy egyes kategóriák mennyire túlléptek már magukon. Itt vannak az üzleti limuzinokból faragott sportszedánok, amik kezdetben csupán erősebb pusztítónak indultak, mára pedig komoly sportkocsikat reggeliznek családdal és csomagokkal a fedélzetükön. A két legfrissebb mintapéldány a Mercedes-AMG E 63 S és a BMW M5 Competition.

Míg az előbbinek biturbó V8-asából 612 lóerő szabadul fel, addig utóbbinak 625 és mindkét autó alatt okos összkerék-hajtás dolgozik, melynek van hátsókerekes, gumiégetős, driftelős üzemmódja is. 3,5 másodperc alatti sprinteket teljesítenek ezek a gyári adatok szerint is minimum 1,9 tonnát nyomó limuzinok. A Top Gear ezt azzal szerette volna szemléltetni, hogy közéjük állított egy igazi sportkocsit.

Ez pedig a legújabb Honda – vagy épp Acura – NSX, melyben 75 fokos hengerszögű, 3,5 literes, V6-os motor dolgozik két turbófeltöltővel és hibrid rendszerrel kiegészítve, amihez 9 gangos duplakuplungos automata társul. A rendszerteljesítménye 573 lóerő, mellé 645 Nm nyomatéka van. 2,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra és akár 307-tel is száguldhat. Mégis kevésnek bizonyul az M5 és az E 63 ellen.