A Ferrarinál a 2018-as Japán Nagydíjon indította útjára új, Mission Winnow nevű kampányát az olasz csapat régi-régi dohánygyártó főszponzora, a Philip Morris International (PMI).

A Scuderia az idei évre fel is vette a nevébe a Mission Winnow-t, a logók pedig még hangsúlyosabban megjelentek az autón, ám mivel az ausztrál hatóságokban felmerült a gyanú, hogy ez szembemehet a dohányreklámozás tilalmával, a Ferrari nem kockáztatott, a szezonnyitóra nevet változtatott és az autókról, csapatfelszerelésekről is eltüntette a feliratokat.

De csak „taktikai visszavonulásról” volt szó, a RaceFans.net értesülése szerint ugyanis a Ferrari a hétnapos határidő előtt jelezte a Nemzetközi Automobil Szövetségnek (FIA), hogy megint nevet kíván változtatni, azaz visszaveszik a Mission Winnow-t és ezzel együtt a logók is visszatérnek.

A mostani állapot a következő három hétvégén – Bahrein, Kína, Azerbajdzsán – lehet érvényben, de a Spanyol Nagydíjjal kezdődő európai szakaszban lehet, hogy újabb változtatásra kényszerül a csapat.