Az első generációs Suzuki Vitara globális modellként a legtöbb kontinensen előfordult, és ahol felbukkant, új nevet kapott. Így ugyanarra a lemezre került Suzuki Escudo, Suzuki Sidekick, Santana 300/350, Chevrolet Tracker, Geo Tracker, GMC Tracker, Pontiac Sunrunner, Asüna Sunrunner típusjelzés is.
A videón szereplő erősen megvadított darab pont egy Geo Tracker, amiben gyárilag egy vérbeli mindenes japán blokk, egy ezerhatos, körülbelül száz lóerős szívó benzinmotor dolgozott. Egészen addig a pontig, amíg valakinél le nem szállt a lila köd, és bele nem faragott egy V8-as Chevrolet LS motort.
Két turbóval.
Az eredmény pedig egy precíz, házilag faragott rakétakocka, zseniális részletekkel, és még álló helyzetben is halálos kisugárzással. A videó ad némi támpontot arról hogy férhet be a klasszikus amerikai V8-as ebbe a testbe. A turbó például hátra került, majdnem a hátsó tengely vonalába, a kompresszorház oldaláról pedig az utastéren kereszül halad a cső egészen a motorig. Azt nem tudjuk, hány lóerő, de mivel 9 másodperc alatt futja a negyed mérföldet, mondhatjuk, hogy pont elég.
Őrült, de zseniális, ráadásul eladó, most 14 500 dollárért, vagyis 4 millió forintért. Nem pénz érte.