A Multivan után annak haszonjármű verziója is megújult. A stílusosan T6.1 néven emlegetett modell ráncfelvarrásának legfontosabb hozadéka az alaposan kibővített biztonsági arzenál: a hidraulikusról elektromosra cserélt szervokormány révén olyan új funkciókat tudtak bevezetni, mint az aktív sávban tartás, a parkolórobot, a vontatmány manőverezését segítő szolgáltatás vagy az a rendszer, amely odébb kormányozza az autót, ha oldalával veszélyesen közel kerül egy gyalogoshoz vagy másik járműhöz. Ugyanígy most jelent meg a kínálatban az oldalszél-kompenzáló rendszer.

Megújult a VW Transporter 1

A mindennapi használatot olyan extrákkal segítik, mint a vezető közelében kialakított 230 voltos aljzat, vagy a dupla utasülés alatti, zárható tárolórekesz. A hosszú szállítandók mostantól áttolhatók a fülkébe az utasülés alatt, így 245 helyett akár 280 (nyújtott tengelytávú modelleknél 290 helyett 330) centis dolgok is elférnek.

Gazdagabb lett az alapfelszerelés (elektromos ablak, Bluetooth kihangosító, fűthető külső tükrök, LED belső világítás), a vezető pedig mostantól akár digitális műszeregységből is tájékozódhat, míg megjelent a fedélzeten a beépített virtuális SIM-kártya (e-SIM), utat nyitva a fedélzeti wifi és egyéb online funkciók előtt.