Genfben még 306 lóerős, összkerékhajtású tanulmányként mutatkozott be a Škoda Vision iV. Kínában azonban nincs szüksége több SUV-ra a márkának, hiszen már most is négy különböző modellt kínálnak, ezért ott elektromos sportautóként pozicionálják a modellt: az első tengelyről leszerelték a villanymotort, így megmaradt a hátsó, 204 lóerős erőforrás. A végsebesség 160 km/óra.
A padlóba beépített Li-Ion akkumulátorcsomag 83 kWh kapacitású, az egy feltöltéssel megtehető távolság 500 kilométer, pont, mint az európai verziónál.
Kínában már konkrét sorozatgyártású modell előfutáraként emlegeti a Vision iV-t a Škoda, ennek ellenére megőrizték a koncepcióautókra jellemző részleteket: a hűtőmaszk üvegbetéteit, a külső tükröket helyettesítő kamerákat, vagy a több szinten elrendezett műszerfalat. Az okostelefon az infotainment rendszer szerves része, nem mellesleg az indítókulcsot is helyettesíti.